Poprosím o radu. Telefón bol reklamovaný 3 mesiace od kúpy. Prasknutý kryt pri vstupe na slúchadlá (od začiatku išli slúchadlá do otvoru dosť ťažko), reklamácia uznaná, kryt vymenený. Po troch dňoch používania po výmene krytu (telefón používam zásadne so slúchadlami) kryt opäť praskol. Nová reklamácia, ktorá sa vrátila neuznaná s poznámkou, že bol mechanicky poškodený a prvú opravu vykonali iba na základe dobrých vzťahov... Druhú reklamáciu vybavoval kolega, nakoľko som odcestovala na 2 mesiace mimo SR, po návrate a zistení, že reklamácia nebola uznaná som MT odniesla opäť do predajne (internetový obchod s kamennou prevádzkou). Telefón pracovník prijal s tým, že je to chyba telefónu (iba ústne) MT poslal do servisu, z ktorého mi poslali po pár dňoch na podpis protokol. V protokole mám podpísať súhlas, že ak vadu neuznajú, zaplatím všetky náklady, ktoré si vyúčtuje servis. S tým samozrejme nesúhlasím a naťahujeme sa už dva týždne. Poraďte prosím, čo s tým, aby sme sa nenaťahovali dookola. Pripravila som citáciu zákona 250/2007 (podľa milsofa). Ďakujem pekne
Podala som písomný podnet na SOI na zamietnutú reklamáciu a nedodržanie zákona, telefón som odmietla prevziať. Zaujíma ma, ako dlho môže neprevzatý telefón zostať u predajcu a v akej lehote sa vyjadrí SOI. Lehotu nemajú zo zákona určenú, tak či máte niekto vlastnú skúsenosť. Ďakujem.
A mne je to i tak jedno.... mňa už tu všelijako volali....