Zavrieť

Porady

Môže ma otec vyhodiť z domu?

Rodičia sa minulý mesiac rozviedli a ja som sa rozhodla, že pôjdem do starostlivosti k matke (mám už 18 a ešte stále študujem). Stále bývame všetci spolu a otec sa mi vyhráža, že ma vyhodí z domu. Má na to nárok? Môže to spraviť? Za odpovede vopred ďakujem!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Ohladom trvaleho pobytu pozri aj tu :http://poradna.hnonline.sk/otazka/mo...e#.VedMAZfp-zg

    V zmysle §7 ods. 1 písm. f) Zákona č. 253/1998 Z.z. nie je možné zrušiť na návrh vlastníka alebo nájomcu trvalý pobyt nezaopatrenému dieťaťu vlastníka alebo nájomcu.

    Pokiaľ je dieťa školopovinné, považuje sa v zmysle §3 ods. 1 Zákona č. 600/2003 Z.z. za nezaopatrené.
    Naposledy upravil arizona : 02.09.15 at 18:37

    clen je offline (nepripojený) clen

    právnik-reality clen
    vpodstate jediné o čo sa dá oprieť to, že môžeš v byte zostať je vyživovacia povinoosť rodiča voči dieťaťu - § 62 zákona o rodine, "Plnenie vyživovacej povinnosti rodičov k deťom je ich zákonná povinnosť, ktorá trvá do času, kým deti nie sú schopné samé sa živiť." keďže ešte študuješ tak podla mna este maju povinnost ta zivit a ubytovat ta, k tomu by si si mohla nejake judikaty najst co riesili podobny pripad
    12 komentáre - rozbaľ     zbaliť