Ako to čítam, tak pochopil som to takto : Do pol roka sa ti druhý raz pokazil mobil. Poslala si ho na reklamáciu predajcovi, pričom si nepočkala na vyriešenie reklamácie reklamovaného tovaru - telefónu 30 dní a poslala si hneď predajcovi doporučený list vo veci Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
-----------------------------------------
marthez : Žiadala som vrátenie peňazí no a on mi poslal poštou naspäť reklamovaný tovar.
-----------------------------------------
Myslím si, že hľadáš zámienku, ako neprebrať zásielku od predajcu, ktorý si podľa SOI splnil svoju zákonnú povinnosť voči spotrebiteľovi a to 30 dňovú lehotu vyriešenia reklamácie, pretože podstatná je pečiatka na pošte.
-----------------------------------------
marthez : kuriér doniesol zásielku, ktorú som už po konzultácii so združením spotrebiteľov neprevzala.
----------------------------------------
Podľa teba kuriér prišiel zo zásielkou na 31. deň reklamácie a pretože si konzultovala so združením spotrebiteľov tak si zásielku neprevzala, ale podľa SOI, pravdepodobne je v poriadku, podstatný je dátum podania na pošte.
Od začiatku, kedy si reklamovala druhý raz mobil si nechcela opravený mobil, ale peniaze.
Nemáš podľa mňa relevantný dôvod odstúpiť od kúpnej zmluvy, pretože predajca si splnil čo je podľa zákona na ochranu spotrebiteľov povinný.