Zavrieť

Porady

30 dnova reklamacna lehota a oznamenie o vybaveni

Dobry den,
pred casom som reklamoval notebook u nemenovaneho predajcu. Po 30 dnoch kedy sa predajca neozyval som ich kontaktoval a oznamil som im ze rusim zmluvu kvoli nedodrzaniu 30 dnovej lehoty - teda ziadam dobropis. Predajca mi telefonicky oznamil ze moja reklamacia vraj bola ukoncena uz 27 den a tovar mam na pobocke na co som mu odpovedal ze som o tom nedostal ziadne info, ani sms, mail ani doporuceny list. Hovori ze sms a email boli odoslane ale ja som nic neobdrzal. Tak isto som sa docital ze sms a email nie su relevantne ale dolezity je doporuceny list a datum peciatky od posty na nom. Som v prave alebo ma predavajuci pravo mi nevydat dobropis, ked tvrdi ze sms aj email boli odoslane a maju to v systeme ale ziadny doporuceny list nebol odoslany.
Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Je to tvoj majetok - ty si mal kontrolovať a zisťovať, či je to hotové. Ak si dal kontakt - tak ťa kontaktovali. To s doporučeným listom - žartuješ. V zákone to nie je stanovené, ži ti to takto majú oznamovať. Dokonca pri reklamácii na prevádzke to ani v povinnostiach NEMAJÚ. Oznamovanie sa týka, ak sa jednalo o tzv. diaľkový predaj....
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250#p18
    §18
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    wowwian dobry den,
    ale zaroven v linku ktory ste poslali § 2 m) vybavením reklamácie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie...

    tu som sa docital http://www.ephoto.sk/forum/6/8938/pr...s-reklamaciou/ "prva vec ziadne ine oznamenie ako doporuceny list o vyzdvihnuti reklamacie u sudu neprejde. SMS, telefonat, email...nic z toho nieje preukazatelne"

    a tu http://gazduj.etrend.sk/clanky-gazdu...-2-cast-g.html Zaslanie sms správy sa za vybavenie reklamácie nepovažuje.

    plus Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

    to je na stranke predajcu, ktory tvrdi ze sms aj email odoslali, ja som nic nedostal
    sosak u tvojho tel. operátora sa dá zabezpečiť výpis sms správ za obdobie, kedy mala prísť sms od predajcu, nič zložité, len treba túto službu zaplatiť. V prípade súdneho sporu si môže zabezpečiť aj súd tieto výpisy.
    misoft wowwian - ešte to furt nechápeš?
    Oni splnili všetko! Poslali SMS, poslali e-mail. Doporučený list NIE JE podmienkou. Ak by poslali v 31-vý deň list - obyčajný - tak by splnili i tretí spôsob oboznámenia, ale to by bola výzva na vyzdvihnutie!
    A zodpovedná osoba sledovala plnenie - veď poslali SMS, e-mail.
    Ze TY SI lenivý pozrieť si do e-mailovej schránky, že tebe "záhadne" SMS neprišli - tvoj problém.
    A ak (sosak naznačil) by si sa súdom oháňal - oni by jednoducho predložili od svojho operátora výpisy hovorov a SMS - a odrazu by sa zistilo, koľká bije....
    A ešte jedno ti naznačím..... predajca - teda ten, ktorý vybavuje reklamáciu - si vedie nielen záznamy o tom, kedy bola prijatá reklamácia, ale i to kedy sa reklamovaný tovar vrátil zo servisu späť. A taktiež i servis má presné záznamy. Takže - ak by došlo na lámanie chleba - by si mal noťas doma, ale zacáloval by si všetky náklady za súd! Pokiaľ totiž nevieš - servisy robia X opráv noťasov - lenže reklamácie majú prioritu číslo 1. Akonáhle príde zásielka od predajcu v rámci reklamácie, okamžite ide do cyklu opravy - bez zdržania. A to i môžem za to ručiť - reklamoval som už tri noťasy a dokonca som si sledoval i stav reklamácie na nete. 1 hodinu po doručení do servisu (a nebolo to na Slovensku!) sa už opravoval!
      zbaliť

    30 dnova reklamacna lehota a oznamenie o vybaveni

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.