Zavrieť

Porady

2 dohody súčasne u 2 iných zamestnávateľov

Dobrý deň, potrebujem radu. Mám dve dohody. Obaja zamestnávatelia za mňa odvádzajú odvody. Jedna dohoda je stanovená na 100€ mesačne, z nej mi nikdy nevznikol a nevznikne preplatok pri daňovom priznaní (odvody). Z druhej dohody by som mala mať daňový preplatok.
Je to v poriadku, že obaja zamestnávatelia za mňa odvádzajú odvody? Od jedného sa mi to vráti? Ako to vlastne je, do tejto problematiky sa akosi nerozumiem.. a nie som už študent, študujem externou formou štúdia. Mám 22 rokov. Ďakujem za všetky odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

    mzdarka renca
    Z každého príjmu, ktorý podlieha dane z príjmu sa platí poistné do poisťovní.
    T.z., že z oboch dohôd sa platí poistné a daň z príjmu podľa § 5 ZoDP.
    To, že u jedného zam-ľa neplatíš preddavok na daň z príjmu je z dôvodu, že si u toho zam-ľa uplatnuješ NČZD. Ak by to tak nebolo, tak aj z toho príjmu sa ti zrazí a odvedie daň.
    Lulla Bella Ďakujem

    mondes je offline (nepripojený) mondes

    mondes