Zavrieť

Porady

Najlacnejsia / najvhodnejsia forma podnikania

Dobry den, pracujem ako zamestnanec v obchode s elektrom. (a aj by som nim zostal)Moje hobby su vsak tvorba eshopov a www stranok, pricom doteraz som za to nic nedostal ( boli vzdy pre kamaratov a znamych). Teraz sa vsak objavilo viacero prilezitosti si privyrobit, pricom dani zakaznici by mi prenechali cely manazment ich webu a mesacne mi za to nieco platili. Predpokladam ze najma zo zaciatku pojde o mensie sumy 100-200 eur mesacne. Vsetci vsak preferuju spolupracu s firmou, nie so zamestnancom, asi kvoli administrative a nakladom. Aku formu mi odporucete? podmienkou je aby to bolo lacne/jednoduche co sa tyka zalozenia aj spravy (poplatky, uctovnictvo..).
Dakujem pekne za kazdu radu
veronikasad aký celkový mesačný, resp. ročný príjem=tržby, nie zisk - predpokladáš ?
marek-bakos Predpokladam trzby prve 1-2 roky mozno 2000-3000 eur rocne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    živnosť. 1. rok neplatíš sociálku, ani ďalšie roky, pokiaľ ten príjem bude taký ako píšeš. Zdravotné odvody - ZP ti vypočíta nedoplatok na základe RZZP - tiež po roku.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    marek-bakos Dakujem, vedeli by ste mi povedat, kolko stoji priblizne "uctovnictvo" pre takeho zivnostnika?