Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, či by bolo možné nejakým spôsobom vyriešiť môj problém. Pri platbe kartou za tovar bola do terminálu nesprávne zadaná suma, platba prebehla v poriadku, no tútu chybu sme si hneď nevšimli, až pri dennej uzávierke terminálu, kedy nesedela s uzávierkou kasy. Je možné nejakým spôsobom odstrániť tento nedostatok na základe pokladničného dokladu a bločku z terminálu? Máme k dispozícii blok z pokladne, kde tovar stál 129,90 eur, no zaplatené platobnou kartou bolo len 61,91 eur (čo bola zle zadaná suma). Je možné z výpisu platby podľa čísla platobnej karty alebo čísla účtu zákazníka, ktorý za tovar zaplatil nesprávnu sumu to nejakým spôsobom nejako doriešiť? Za Vašu odpoveď Vám vopred ďakujem.
Naposledy upravil ivka70 : 30.03.16 at 07:48 Dôvod: Vratenie vymazanej otazky