Zavrieť

Porady

Dotácia pokladne v s.r.o. - ak nie sú ani peniaze na účte - Ako dostať peniaze do pokladne?

Ahojte, prosím Vás, študujem účtovanie PÚ a zistila som, že už nie je možná pôžička konateľa v hotovosti do pokladne, len cez účet. Ale čo v prípade, ak na účte nemá žiadne finančné prostriedky a robil nákupy tovaru v hotovosti? Ako to zaúčtujem, ak nemôžem dať pôžičku v hotovosti do pokladne a na účte nemá nič? Pokladňa v tom prípade bude mínusová, čo nie je správne. Prosím Vás pekne o radu. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    A základné imanie nemá splatené?

    Požičať môže aj cudzia osoba - zmluva o pôžičke a následne vrátenie pôžičky.
    mondes Ďakujem.
    mondes Týmto zápisom vznikne záväzok voči konateľovi, však? Ako ho potom vynulujem? Srdečná vďaka.
    Dav Jednoducho. Keď budú peniaze, vyplatíš. 261/221, 211/261, 365/211, alebo 365/221.

    pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

    pavol54
    zrejme máš na mysli že konateľ alebo fyzická osoba poskytne sročke pôžičku a ty chceš urobiť nákup za hotové
    to sú dva účtovné prípady
    príjem na účet firmy prevodom od konateľa (alebo fo) 221/365( ALEBO 249)
    prevod do pokladne 261/221 a 211/261
    nákup 5xx/211 a ak je platca dph 343xxx/211
    13 komentáre - rozbaľ     zbaliť