Zavrieť

Porady

Oprava faktúry


Dobrý deň, dohadujem sa s dodávateľom o oprave faktúry. V 07/2016 nám dodávateľ vyfakturoval aj službu ktorú nedodal, reklamovali sme mu to. Odpovedal že faktúru nemieni opraviť ale že na ďalšej faktúre za 08/2016 uvedie ešte jednu položku kde stornuje /mínusová položka/ nedodanú službu zo 07/2016. Viem že je to zle, keď už tak by mal aspoň vystaviť samostatný dobropis k faktúre z 07/2016. Neviete o nejakom metodickom pokyne ohľadom postupov. Celá situácia je ešte komplikovanejšia, pretože položka mala byť vystavená s DPH prenájom ručného náradia a on použil prenos daňovej povinnosti atď..... Za odpovede vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.