Zavrieť

Porady

Nárok na dovolenku do odchodu na starobný dôchodok

Dobrý deň, do starobného dôchodku odchádzam 25.04.2017. Pracujem ako pedagogický zamestnanec na 100 % a odborný zamestnanec na 20% v tej istej organizácii. Na koľko dní dovolenky mám nárok, ak odpracujem 81 dní do 25. 04. Na koľko hodín lekárskeho vyšetrenia a doprovodu na lekárske vyšetrenie mám nárok do 25. 04. To isté prosím vypočítať aj pri 20% úväzku . Do 25.04. odpracujem 33 dní,(pondelky a stredy.) Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Kedze odpracujes viac ako 60 dni (ak nebudes dlhsie PN), mas narok na pomernu cast rocnej dovolenky - na 1/12 rocneho naroku za kazdy cely mesiac trvania PP, cize do 25.4. su to 3/12 rocneho naroku,
    ak pri 100% uvazku pracujes 5 dni v tyzdni, narok je na 3/12 zo 45 dni.
    Pri uvazku, kde pracujes 2 dni v tyzdni je narok na dovolenku za odpracovane dni, na 1/12 z 10 dni , ak rocny narok odborneho zamestnanca je 25 dni alebo 1/12 z 18 dni, ak ma rovnako ako pedagogicky zamestnanec rocny narok 45 dni ak odpracujes aspon 21 dni.
    Lekarske vysetrenie sa krati len vtedy, ak PP zacne v priebehu roka, nie ked konci. Narok je taky isty ako v predchadzajucich rokoch.
    Nada 2 Ďakujem za odpoveďˇ, mám nárok na odchodné z oboch pracovných pomerov v tej istej organizácii?