Zavrieť

Porady

Mandátna zmluva

Milí poraďáci, chcem sa Vás opýtať niečo ohľadom mandátnej zmluvy. Čo to vlastne mandátna zmluva znamená. Som študentka na VŠ a popri tom nastupujem do novej práce, kde uzatvorím mandátnu zmluvu. Chcem sa opýtať, či budem mať nejaké povinnosti odvádzať štátu nejaké peniaze, keďže už budem zamestnaná, ale pritom aj študentka. Prosím poradte mi. Ďakujem veľmi pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    profesional je offline (nepripojený) profesional

    Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac profesional
    Podla mna mozes kludne vyuzit zmluvu o obchodnom zastupeni. Mandatna zmluva by to musela byt vtedy, ak by si im na vykon povinnosti chcel trebars zapozicat firemne vozidlo. Lebo zmluva o obch. zastupeni by na to nestacila. Ak by napr. s tym vozidlom mali nejaky problem na ceste, ak by ich zastavili "zelene zabky", tak budu od nich ziadat mandatnu zmluvu ako titul na vedenie firemneho motoroveho vozidla spolocnosti, ktoreho nie su zamestnancami.

    Bren77 je offline (nepripojený) Bren77

    Bren77
    Dobry den