Zavrieť

Porady

Ako je to s daňami pri študentskej brigade?

Potrebujem odpoveď,pomôcť.Som študent mám 16 rokov práve ukončené šk dochádzku a tieto letné prazdniny brigadujem.Za prvý mesiac prázdnin Júl budem mať 150 hodín, odmenu za vykonanú prácu 3 eur/hod čo vychádza 450 euro.Koľko, a čo všetko platím štátu? ***
Niečo som už podpisoval,vyhlásenie o nižšie odvody tuším....ďakujem za každú odpoveď!
Prajem pekný deň!
7 komentárov     zbaliť
veronikasad Povinná školská dochádzka končí až 31.8., tieto prázdniny si mal ešte oddychovať
Soňa K Neviem, či správne uvažujem, ale na akú Dohodu môže študent odpracovať za mesiac 150 hodín ? Jedine na DOVP a tam si zasa nemôže uplatniť výnimku na platenie odvodov. DoBPŠ má max. počet hodín polovicu bežného úväzku, či ? A DoPČ 10 hodín týždenne.
ivka70 Pri dohode o brigadnickej praci studenta nemozes mat za jul 150 odpracovanych hodin - dohoda ma obmedzenie na max. 20 hodin tyzdenne - 150 hodin je zjavne porusenie Zakonnika prace
Jana Motyčková 20 h týždenne sa počíta v priemere za celú dobu trvania dohody, možno má dohodu uzatvorenú na dlhšie, kde to splní
Soňa K Akože Dohoda uzatvorená na štyri mesiace, on odpracuje za júl 150 hodín, za august 120 hodín, v priemere OK ?
ivka70 jedine zeby tak
Jana Motyčková ano
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    evuš je offline (nepripojený) evuš

    evuš