Zavrieť

Porady

Zakúpený tovar chce el. obchod späť.

Dobrý deň, minulý týždeň som kúpil s veľkého českého el. obchodu tovar vo výraznej zľave (90%), na e-mail prišla objednávka so zľavnenou cenou, tovar na druhý deň prišiel, zaplatil som kuriérovi požadovanú (zľavnenú) sumu a balík zaniesol domov. Dnes mi z el. obchodu volali, že zľava bola na ich stránkach uverejnená omylom a že chcú tovar späť resp. mi ho predajú ale v zľave približne 40%. Rád by som sa spýtal, ako mám postupovať, pokiaľ by som si chcel tovar nechať. Ďakujem pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    dmc to vsetko plati pred odoslanim tovaru.

    bodliak je offline (nepripojený) bodliak

    bodliak
    Predali za cenu, akú si sami určili. Ty si ju akceptoval, oni prijali tovar expedovali a platbu prijali. Pokiaľ sám nechceš, nemusíš ich návrh akceptovať.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    ivka70 Myslim, ze ceske zakony a chrania predajcov pri takomto omyle
    misoft "Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována."
    Lenže v jeho prípade:
    objednávka prijatá a potvrdená. Tovar zaslaný, prevzatý a ZAPLATENÝ. Chybu zistili až POTOM. V tomto prípade e-shop už nemôže vykonávať opravu, pretože tovar už má zákazník s NIMI potvrdenou (mylnou) cenou. E-shop už NEMÁ nárok na nejakú opravu. Nemá nárok na zrušenie zmluvy, pretože celá transakcia bola kompletne splnená.
    ivka70 Ano, moze sa asi len sudit, ak sa nedohodnu.
    misomiso Eshop sa isto nebude sudit, nemal by ziadnu sancu uspiet.
      zbaliť

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Nijako - obchod môže požadovať, koľko chce. Pokiaľ si kupoval v dobe, v akej mali uvedenú sumu, tá suma je pre teba smerodajná a platí aj pre predávajúceho. Že omylom? Je to ICH chyba - pre kupujúceho je smerodajná a PLATNÁ suma v tej dobe uvedená.
    Nič nevracať. Máš doklady o kúpe i s cenou, nimi potvrdené, máš e-mail od nich. Všetko si archivuj.

    dmc je offline (nepripojený) dmc

    dmc
    V tomto pripade doslo k uzatvoreniu zmluvy objednanim - odoslanim a aj zaplatenim za tovar. Zmluva je platna. Nic nemusis vracat.

    Zakúpený tovar chce el. obchod späť.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.