Dobrý deň, potrebovala by som vyriešiť jeden problém, ktorý sa mi nejakým nedopatrením stal.
Hľadám už nejakú dobu, ako je to so zabudnutím vystavenia objednávky. Ešte v minulom roku som objednávala nejaký tovar s tým, že sa platil na dobierku kuriérovi. V krabici s tovarom bola aj faktúra, avšak výdavok bol daný len z pokladne a zaevidovaný ako VPD. Dnes sme niečo riešili na ekonomickom úseku a zistila som túto nešťastnú správu, že k danému tovaru neexistuje ani objednávka. Viete mi poradiť, ako ďalej postupovať, aby sa to dalo do poriadku?
Ďakujem za každú radu prípadne pomoc, pretože som z tejto situácie zúfalá a neviem si rady.
https://www.zverejni.info/Zakon
Pokiaľ sa to stratilo - skúste cez ten obchod, zaiste to budú mať, nakoľko oni sú povinní to archivovať. Možno za poplatok odošlú kópiu.