Zavrieť

Porady

Odvody do zdr. a soc.poist.

Prečítala som si niekt. príspevky ohľadom odvodov do poist. a prosím ospravedlňte ma, ak napíšem nejaku hlúposť. Som čiastočný amatér.
Začala som podnikať /SZČO/v 02/2006.Platím si len 966 Sk do ZP.
K 8.2.2007začnem odvádzať do ZP už inú sumu z titulu zmeny min.mzdy?
K 30.6. 2007 urobím roč.zučt.pre ZP?
K 30.6.2007 donesiem do soc.poist dan.priznanie a doklad o zaplatení život.poistky za rok 2006?
Čo je základ dane? Čisto výnosy mínus náklady za rok 2006? Toto mi nieje uplne jasné.
Vymer.zaklad si vyratam ako ZD:2:10.Čo životná poistka?
A keď budem ten VZaklad mať, vyrátam si jednotl.percentá do fondov a od kedy ich začnem platiť?
Prosím môžete mi napísať v čom som sa pomýlila a čo presne sa považuje za zaklad dane pre výpočet vymer.základu? Ale tak jednoducho.
Čo vlastne rozhoduje o výške odvodov ? Čo sa považuje za príjem?/Narážam tým na 12 násobok min.mzdy/To sú vlastné tržby nezávisle na nákladoch?
Veľmi pekne dakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    martinetto je offline (nepripojený) martinetto

    martinetto