Zavrieť

Porady

Pracovná zmluva + založenie s.r.o/živnosť

Dobrý deň, chcem sa opýtať, pracujem na pracovnú zmluvu ale chcela by som si založiť aj s.r.o po prípadne živnosť, stretli ste sa už stým? Neviete mi dať info čo to všetko obnáša a hlavne ako to je s platením odvodov? Nakoľko zamestnávateľ bude za mňa každý mesiac odvádzať odvody. Budem ich platiť znova aj ja? Ak áno v akej výške? Ďakujem za poskytnuté informácie
8 komentárov     zbaliť
kn-alka nemáš google? takúto všeobecnú otázku ti nikto konkrétne nezodpovie, musíš si naštudovať pár zákonov
6kikusa Pýtam sa či sa niekto stým nestretol a či mi nevie poradiť. Študujem aj zákony len som chcela nejaké info ak sa už stým niekto stretol. Takže tak....
kn-alka áno, stretol - stačí takáto odpoveď?
kn-alka na takto zadanú otázku nájdeš odpovede na nete, priložila som link, tam máš všetky odpovede.
6kikusa Ďakujem
misoft Mimochodom - prečo dupľuješ?
https://www.porada.sk/t326443-pracov...o-zivnost.html - rozdiel 1 (slovom JEDNA) minúta)!
6kikusa Lebo som na tomto portáli nová a neviem presne ako to funguje tak som to pridala aj do skupiny dane a účtovníctvo, neviem čo je natom a či je podstatné riešiť
kn-alka tak keď si tu nová, najprv si prečítaj etiketu porady a dočítaš, sa, že otázky sa neduplujú
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Pracovná zmluva + založenie s.r.o/živnosť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať