Zavrieť

Porady

nereaguje a vypadáva google chrome , kde je chyba ?

ahoj , úplne mi blbne prehliadač google , zamŕza , nachvíľu naskočí , potom sa prestanú točíť kolieska , nereaguje vôbec , naskočí čierna obrazovka , potom nachvíľu znova nabehne , následne zas úplne nereaguje , čím to môže byť ? ďakujem
4 komentárov     zbaliť
misoft Bordel v OS. Preveriť na prípadnú škodnú.
Nestabilné pripojenie.
Poškodený profil.
Neaktualizovaný OS + GCh.

Je toho viac - preveril si si to?
carolitos spistil som komplet antivírusový program , resetoval som chrome , resetoval som modem, reštartoval som počítač. som amatér , takže nie všetkému rozumiem
carolitos ale stále mi dole svieti modrý krúžok , Windows 11 je pripravený pre váš počítač , ja mám Windows 10 a nechcel som 11 , mám si ho dať , umení sa niečo ?
misoft Spusti Chrome v Safe mode (inkognito) - dolná lišta - vyhľadávanie (lupa) - napíšeš chrome.exe -incognito a Enter - Chrome sa spustí bez všetkých doplnkov, žiadne cookies - vyskúšaš. Ak pôjde hladko - tak príčinou môže byť niečo v prehliadači, čo si pridával.(nejaké doplnky) - stačí zistiť, ktorý.

Ohľadom antivírusu - aký? Ak je to niečo: Avast, AVG, NOD, a iné - odinštalovať ich pomocou ich utilít na odstránenie AV programov (inak ostávajú zvyšky a robia problémy) a používať v OS vstavaný Defender.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!