Gong, oprava motora za 80 000,- predstavuje vlastne generalnu opravu motora. Problemom je, ze nenapisala si, aka zavada na motore bola predmetom opravy a teda, ci predavajuci mohol vediet o danej oprave, kolko najazdenych kilometrov je uvedene v zmluve, ci opotrebovanie motora odpovedalo stavu kilometrov, ci nebolo auto aspon dva razy po smrti, ci neboli pretacane kilometre, ci ten, co opravoval auto naozaj vymenil iba nutne a poskodene diely, ci si z opravy neurobil kseft. Tvoj znamy mal po rozobrati auta vyhladat sudneho znalca, ktory by zhodnotil poskodene diely, bolo treba zabezpecit svedectvo, ze uvedene diely pochadzaju z daneho vozidla, pretoze teraz sa moze predavajuci branit, ze predlozene diely nie su povodne z tohto vozidla a boli dodane ucelovo a podobne. A zial, asi mu nikto neprekaze opak, ani sudnou cestou, pretoze bude tvrdenie proti tvrdeniu. Kupovat ojazdene auto je vzdy riziko a ak, tak naozaj treba dbat o to, aby predavajuci, ci bazar boli velmi solidni v okoli, treba si pozriet a zistit historiu auta, najma v znackovych servisoch, treba si pozriet na opotrebovanie riadiacej paky, volantu, pedalov...., ci nema auto pretocene kilometre, co je dnes narodnym sportom nielen u nas, ale aj v zahranici, ci auto nebolo dovezene iba na kseft, ci to nie je lego po burke a podobne. Vychodisko z danej situacie nie je jednoduche, neviem o aky typ sa jedna, ale to musi byt zlaty motor, za tie peniaze sa dalo doviest auto aj cele.