Zavrieť

Porady

Danové priznanie

chcela by som sa opytat ohladom dani z prijmu
dotycna osoba pracuje ako zdrav.sestricka aj cely rok 2006
za min.rok posle danové priznanie (dan z príjmu FO), ale popri tom kupila nehnutelnosti a niektoré aj predala , a zároven poberá nájom za prenajom bytov ake danové priznania mam podat
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Johanka je offline (nepripojený) Johanka

    Johanka
    stanka613
    chcela by som sa opytat ohladom dani z prijmu
    dotycna osoba pracuje ako zdrav.sestricka aj cely rok 2006
    za min.rok posle danové priznanie (dan z príjmu FO), ale popri tom kupila nehnutelnosti a niektoré aj predala , a zároven poberá nájom za prenajom bytov ake danové priznania mam podat
    V daňovom priznaní typ B uvedie všetky druhy príjmov - aj zo závislej činnosti. Nepodáva zvlášť priznanie na príjmy zo zamestnania a zvlášť za ostatné.

    stanka613 je offline (nepripojený) stanka613

    stanka613
    pytala som sa kvoli tomu ze moj sef hovori ze sa poda 1 DP za mzdu
    a druhé sa podá za prenéjom a kupu a predaj nehnutelnosti a ja som vedela ze ako FO nemozem podat 2 DP

    kaiz je offline (nepripojený) kaiz

    kaiz