Zavrieť

Porady

záloha na nákup

Dobrý deň,

potrebujem radu. Nie som účtovník,som úplny začiatočník mám na starosti novú kanceláriu, ale účtovníctvo nám robia inde.Na prevádzku našej kancelárie budem dostávať zálohu na nákup na vlastný účet a bločky budem posielať tam, kde sa účtovníctvo robí. Chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť, ak by som si chcela viesť agendu o nákladoch, príjmoch a výdajoch atď, neviete mi poradiť ako sa to robí..... A ešte nerozumiem ak napr. niečo nakúpim za určitý obnos peňazí a miniem, tak ako sa mi to preplatí, neviete mi poradiť. Som trochu z toho v strese.

ďakujem za trpezlivosť
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tinaM je offline (nepripojený) tinaM

    tinaM
    Jolana Popadakova
    Dobrý deň,

    potrebujem radu. Nie som účtovník,som úplny začiatočník mám na starosti novú kanceláriu, ale účtovníctvo nám robia inde.Na prevádzku našej kancelárie budem dostávať zálohu na nákup na vlastný účet a bločky budem posielať tam, kde sa účtovníctvo robí. Chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť, ak by som si chcela viesť agendu o nákladoch, príjmoch a výdajoch atď, neviete mi poradiť ako sa to robí..... A ešte nerozumiem ak napr. niečo nakúpim za určitý obnos peňazí a miniem, tak ako sa mi to preplatí, neviete mi poradiť. Som trochu z toho v strese.

    ďakujem za trpezlivosť