Zavrieť

Porady

vedenie uctovnictva

chcela by som sa opytat pracujem ako uctovnicka vo firme(nie na zivnost ale HPP), jeden moj znamy ma poprosil ci by som mu nerobila JU on nema na to cas a ani to nevie, mohla by som mu robit JU ci potrebujem zivnost aby som to mohla robit
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ekopo je offline (nepripojený) ekopo

    JA ekopo
    Vhodná by bola napr. príkazná zmluva. Známy odvedie z nej daň pri výplate. A to je nateraz všetko. Dohodu o VP neodporúčam, nakoľko sa jedná o opakujúcu sa činnosť. Aj keď........ Živnosť si za každú cenu nemusíš založiť, aj keď to nie je časom na zahodenie (aj vzhľadom na to čo sa chystá)

    AHA je offline (nepripojený) AHA

    AHA
    ekopo Pozri príspevok
    Vhodná by bola napr. príkazná zmluva. Známy odvedie z nej daň pri výplate. A to je nateraz všetko. Dohodu o VP neodporúčam, nakoľko sa jedná o opakujúcu sa činnosť. Aj keď........ Živnosť si za každú cenu nemusíš založiť, aj keď to nie je časom na zahodenie (aj vzhľadom na to čo sa chystá)
    čo sa chystá ?

    ekopo je offline (nepripojený) ekopo

    JA ekopo
    stanka613 Pozri príspevok
    co je to ta príkazná zmluva
    Príkazná zmluva je štandartná zmluva spísaná podľa § 724-731 Občianskoho zákonníka.

    AHA je offline (nepripojený) AHA

    AHA
    ekopo Pozri príspevok