Zavrieť

Porady

stravne listky

Zdravim, nie som si celkom ista ci je toto ta spravna rubrika, ale skusim...Na moju otazku dostavam odporujuce si odpovede, tak to skusim tu.
Od 1.1 2007 som SZCO.Pracujem ako opatrovatelka mesiac v kuse v Nemecku a mesiac som na Slovensku.Pocas pobytu v Nemecku ma ciastocne stravuje rodina o kt. sa staram, a ciastocne si kupujem nejake potraviny ja. Pocas mesacneho pobytu na Slovensku som si chcela kupit gastro listky, ale bolo mi povedane, ze v tom pripade ze nepracujem kazdy den nemam narok na gastro listky, jedine ak by som vedela nejakym sposobom zdokladovat ze tu pracujem. Podotykam ze v Nem.fungujem non stop priblizne 30 dni bez prestavky a oddychu..., oddychujem doma. Ked som sa pytala ked vydavky za gastro l. zahrniem do paus. dane-bolo mi povedane, ze sa to vobec neoplati. Teda ten mesiac na Slovensku mam hladovat, alebo je moznost ako sa k listkom dostat?
A vobec, kontroluje to niekto?
Vopred dakujem za informacie.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Manual je offline (nepripojený) Manual

    Manual
    292 Pozri príspevok
    Zdravim, nie som si celkom ista ci je toto ta spravna rubrika, ale skusim...Na moju otazku dostavam odporujuce si odpovede, tak to skusim tu.