Zavrieť

Porady

reklamacia treti krat

dobry den, rad by som sa informoval, v ktorom zakone a kde konkretne sa uvadza, ze predavajuci je povinny vymenit tovar za iny alebo vratit zaplatenu sumu, ak tovar reklamujem treti krat (bol reklamovany 2x a opat je tam ta ista chyba)?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Treba postupovať podľa preštudovania tohto linku ,prípadne požiadať o pomoc . Máte nárok vrátiť tovar a žiadať peniaze späť .


    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    Naposledy upravil Zita5 : 30.04.07 at 07:45

    ornet je offline (nepripojený) ornet

    ornet
    Zita5 Pozri príspevok
    Treba postupovať podľa preštudovania tohto linku ,prípadne požiadať o pomoc . Máte nárok vrátiť tovar a žiadať peniaze späť .


    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    dakujem za informaciu, nasiel so to

    Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
    Ja som mala tiež podobný problém so synovými kopačkami.Keď som ich šla reklamovať tretíkrát, vedela som, že mi musia vrátiť peniaze. Nakoľko však syn kopačky potreboval, bola som ochotná mu v tej predajni vybrať nové. Ked mu však neboli žiadne dobré, povedala som predavačke, že mám nárok, aby mi vrátili peniaze. Oponovala tým, že vraj výrobca zakázal peniaze vrátiť a mám si vybrať nejaký iný tovar. Syn našťastie potreboval aj tenisky, takže vybral si aspon tie a nebola som donútená sa tam dohadovať s predavačkou, aby mi tie peniaze vrátila.

    Kuzelnicka je offline (nepripojený) Kuzelnicka

    som kuzelnik bezneho zivota:))) ...viac Kuzelnicka
    Ja som mala tiez problemy s topankami. Pri tretom rade som si nastudovala vsetky dostupne vedomosti...bola som nadupana a predavacka to asi nejak vycitila lebo mi bez slova peniaze vratila....

    reklamacia treti krat

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.