Zavrieť

Porady

Oprava účtovania

Poraďáci prosím Vás o radu!!!

V podvojnom som začiatočník a urobila som chybu v minulom roku. Išlo o novozaloženú s.r.o., ktorá v minulom roku nemala takmer žiadnu činnosť a doklady. Ja som však zriaďovacie náklady účtovala na 041 - obstaranie dlhodobého nehmotného majetku. Suma však nedosiahla 50000,- Sk. K 31.12.2006 mi to ostalo na účte 041. Povedali mi však, že som to robila zle a malo to ísť všetko do nákladov a ak by dosiahli sumu 50 tis tak by sa to aktivovalo. Dá sa nejakým spôsobom opraviť v novom roku alebo to musím opraviť v starom a podať opravné DP a výkazy???

Ďakujem za každú radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

    Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac ondrejvla
    moniq81 Pozri príspevok
    Poraďáci prosím Vás o radu!!!