Návrh čo máš robiť Ti nedám, ale ja som mala problémy s mobilom po jednom mesiaci. Spadal mi softvér a kázali mi doniesť záručný list, že mi nahrajú nový na počkanie. Zároveň ma upozornili, aby som si údaje z neho stiahla, lebo pôvodné sa vymažú.Keď som doniesla mobil do opravy, technik sa pozrel či je všetko vymazané a upozornil ma že tam ešte niečo mám a že o to prídem. Oni to robiť nemusia? asi nie, ale ja som natrafila na rozumných ľudí čo ma na to upozornili. Inak mňa to automaticky napadlo aj tak, lebo akonáhle sa zasahuje do telefónu, tak sa údaje stratia. Oni to berú tak, že sú to Tvoje údaje a sama si povinná si ich chrániť. A žiaľ majú pravdu. Veď nie je problém stiahnúť si tel.čísla na kartu. Horšie je to so správami a inými údajmi. Tie si môžeš stiahnuť do počítača buď cez kábel podľa typu mobilu alebo bluetooth - a potom si ich môžeš stiahnuť z počítača do mobilu naspäť, resp. pozrieť v počítači. Povieš si že nie každý je taký múdry, ale má to výhodu, že ja som technický typ a takéto veci ma zaujímajú. Tiež si sa mohla spýtať čo s údajmi v telefóne, či sa nestratia. Určite by Ťa boli informovali.