Zavrieť

Porady

Reklamácia notebook

Mám na vás otázku.Kupovala som notebook,dala som ho na reklmaciu ,ale neuznali mi,ze je odlomeny pán na notebooku čiže mechanická chyba takže nespadá to do záruky.No problém je že mi vydal pri preberaní výd.list,kde bolo že neuznávajú reklmáciu,a že tým pádom padá záruka na tento výrobok.Výborne ma zahovoril,že som to v rýchlosti podpísala a až po prestudovaní som vlastne pochopila čo je tam napísané.Znamená to pre mňa,že už nemožem notebook reklamovať?Podľa mna ma oklamal,aj ked uznávam že som to nemala podpisovat,prosim dá sa s tým ešte niečo spravit,pretože na tom notebooku prestala fungovat wifikarta a chcela by som ho dať vyreklamovat len teraz neviem ked som podpísala ten papier.Ďakujem za každú vašu radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Monika Kováčová
    Ja si myslím, že si podpísala ukončenie záruky na zlomený pánt z dôvodu mechanického poškodenia...
    Nezdá sa mi, že by nejakým spôsobom bolo možné obísť záruku na notebook. Ak si udala pri popise reklamácie, že ti spadol, alebo niečo podobné (napr. oprala som ho, sušila v mikrovlnke... atď.) tak určite už záruku nemáš na nič...

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    lastovicka Pozri príspevok
    Mám na vás otázku.Kupovala som notebook,dala som ho na reklmaciu ,ale neuznali mi,ze je odlomeny pán na notebooku čiže mechanická chyba takže nespadá to do záruky.No problém je že mi vydal pri preberaní výd.list,kde bolo že neuznávajú reklmáciu,a že tým pádom padá záruka na tento výrobok.Výborne ma zahovoril,že som to v rýchlosti podpísala a až po prestudovaní som vlastne pochopila čo je tam napísané.Znamená to pre mňa,že už nemožem notebook reklamovať?Podľa mna ma oklamal,aj ked uznávam že som to nemala podpisovat,prosim dá sa s tým ešte niečo spravit,pretože na tom notebooku prestala fungovat wifikarta a chcela by som ho dať vyreklamovat len teraz neviem ked som podpísala ten papier.Ďakujem za každú vašu radu.
    Vždy sa musí nájsť čas , ak niečo podpisujem , tak si to aj prečítam a poprípade pripomienkujem alebo odmietnem podpísať .

    Doporučujem Vám zajsť na obchodnú inšpekciu prekonzultovať Váš prípad ....inak sa ťažko posudzuje čo ste podpísali ........

    rabek je offline (nepripojený) rabek

    Informacne technologie :-) rabek
    Je dolezite vediet co si napisala do reklmacie. Predavam IT techniku, ale len tak rychlo sa vzdat reklamacie nie je ferove. Skus mi poslat fotku poskodenia , mozno sa nieco bude dat este spravit.

    lastovicka je offline (nepripojený) lastovicka

    lastovicka
    je to acer,kupovala som ho vo zvolene.do zavady som neudala ziaden pad,nie som si totiz toho vedoma.no notebook ma zatial predajca uz vyse tyzdna sa mu skusam dovolat a neviem sa k notebooku dosta,lebo sme sa dohodli ze mi to opravi.Ale povedal mi ze pand bol odlomeny a pritom som s tym nic nerobila.neviem co teda robit.....ale dakujem za vsetky vase rady

    lastovicka je offline (nepripojený) lastovicka

    lastovicka
    ďalší problém je že by mi mala končit o mesiac záruka(ak ju teda vobec mam),a do tej predajne je problém dovolať sa,už vyše týždna sa mu snažim dovolať,ale stále sa tvári že nevie zastihnúť technika,ale mám pocit že on je vlastne ten technik,lebo tam robia len 2 ľudia a ten druhý je len predajca.neviem sa takto vlastne dostať k svojmu notebooku,a to mi hovoril že výmena pánta je bezproblémová,no trvá to už veľmi dlho,určite cez mesiac.a vlastne neviem či je platné to,že som podpísala ten papier kde bolo že mi padá záruka.Vďaka za všetky vaše rady.
    Naposledy upravil lastovicka : 06.07.07 at 12:17

    lastovicka je offline (nepripojený) lastovicka

    lastovicka
    Ahojte,este k tomu mojmu problemu s notebookom.Na tlacive "vydaj reklamacie" mam napisane konkretne toto: "Vzhladom na to ze na notebooku je odlomeny lavy pant na display(mechanicke poskodenie zo strany uzivatela) nemozno tuto reklamaciu uznat ako zarucnu. Tym ze je notebook mechanicky poskodeny tak sa na neho dalej nebude vtahovat zarucna doba."

    Myslite ze sa da s tym este nieco spravit?Vdaka za vsetky vase rady.

    lubica_02 je offline (nepripojený) lubica_02

    lubica_02
    lastovicka Pozri príspevok
    Ahojte,este k tomu mojmu problemu s notebookom.Na tlacive "vydaj reklamacie" mam napisane konkretne toto: "Vzhladom na to ze na notebooku je odlomeny lavy pant na display(mechanicke poskodenie zo strany uzivatela) nemozno tuto reklamaciu uznat ako zarucnu. Tym ze je notebook mechanicky poskodeny tak sa na neho dalej nebude vtahovat zarucna doba."

    Myslite ze sa da s tym este nieco spravit?Vdaka za vsetky vase rady.
    Pošli e- mail adresu -pokúsim sa .

    kvalitar je offline (nepripojený) kvalitar

    kvalitar
    ja by som skusil rovno sa skontaktovat s vyrobcom notebooku napr. ja mam asus a ani som neriesil ked sa mi pokazil s predajcom na slovensku ale rovno som zavolal do ciech do asus centra a ony si rovno prisli pon az ku mne domow opravili a poslali naspet domow bez poplatkov...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.