Nikde som nenašiel to čo hľadám, tak to skúsim napísať do tejto témy.
Chcem predložiť UP potvrdenie o tom, že si hľadám zamestnanie formou vytlačeného mailu. Bolo mi povedané, že si mám vytlačiť to čo posielam, lenže teraz mi to nie je trocha jasné ako ten vytlačený mail má vyzerať.
Našiel som toto:
e-mailom zaslaná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru, ktorá musí obsahovať: 1.osobné údaje uchádzača o zamestnanie (meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu, dátum narodenia), 2.identifikačné údaje zamestnávateľa (názov a adresa). Tieto údaje musia byť uvedené v tele správy a identifikačné údaje o zamestnávateľovi je nutné uviesť aj v správe.
Chcem reagovať na ponuku práce, ktorú som našiel na internete:
Fima XY, ponuka prácu ako XY, požiadavky XY
Viete mi prosím poradiť ako mam ten mail naformulovať, aby som to mohol potom odniesť na UP?