Dobrý deň,
čochvíľa uplynie 30 dní ako som odovzdal do autorizovaného servisu na opravu motocykel v záruke preto prosím o rady ako postupovať, nakoľko mám podozrenie, že servis sa nebude správať ako sa patrí.
Servis, kde je motocykel na reklamácii je iný ako predajna, kde bol motocykel zakúpený. Je to však autorizovaný servis tejto značky a podľa ich informácií si záruku môžem uplatniť aj tam.
1. Servis ma prakticky ignoruje, ak do 30. dňa nebudem vyrozumený s výsledkom reklamácie, možno to pokladať za dôvod odstúpenia od zmluvy? V preberacom protokole nie je uvedené, že sa jedná o reklamáciu, je v ňom len prevzatie do opravy. Že motocykel reklamujem som pracovníka upozornil.
Ak sa servis po mojom pokuse o odstúpenie od zmluvy (napr na 31. deň) vyjadrí, že reklamáciu neuznáva, mám nárok trvať na odstúpení od zmluvy aj tak (nakoľko 30 dní uplynulo)?
2. Som druhý majiteľ motocykla, ako doklad o kúpe mám predajcom opečiatkovanú a podpísanú faktúru (teda zaplatenú) bez mena kupujúceho. Je to problém ak predajca eviduje meno prvého majiteľa?
3. Na preberacom protokole mám vytlačené meno pracovníka, nie však jeho podpis (nevšimol som si to hneď), je to problém? Je to vytlačené z ich účtovného softvéru takže predpokladám, že by to malo byť ok...
ďakujem, prípadne upresním...