Ak si doteraz nepoužívala kasu a všetky úhrady v hotovosti boli len úhradami pohľadávok, tak kým erp nebudeš mať, ideš po starom - t.j. úhrada fa na príjmový doklad.
Ak by si však z nejakého dôvodu kúpila novú erp (nový cerifikát) - s plombami, ktoré dáva DÚ, nová kniha erp, bez mesačných uzávierok ... (najskôr budú v predaji začiatkom roka, lebo teraz bude prebiehať cerifikácia).... potom by si musela aj úhrady faktúr v hotovosti evidovať cez erp (aj úhrady kartou, inými platobnými prostriedkami, vkladom na účet).
Ak do 1.1.2011 vydržíš bez erp (alebo kúpiš starú erp - nemyslím tým použitú, ale so starým certifikátom) - ideš tak, ako píšeš.
Po 1.1.2011 musíš mať erp a eviduješ úhrady fa cez erp.
Toto vyššienapísané sa na Teba vôbec nevzťahuje, ak prijímaš platby len prevodom.
Ak prijímaš platby kartou, platby stravnými lístkami, platby inými platobnými prostriedkami, platby vkladom na účet - tieto sa od 1.9.2007 považujú za úhradu v hotovosti, t.j. od 1.1.2011 musíš mať novú erp.
Naposledy upravil jaja99 : 14.10.08 at 21:23