Zavrieť

Porady

BPS alebo polovicny uvazok

Ahojte.

Skoro dva roky pracujem ako studentsky brigadnik v jednej firme kde mam cca 9tis na mesiac. Navrhol som firme ci mi nemozu zvysit mzdu od 1.1.08 o 20%. V principe s tym suhlasia,ale dnes mi navrhli ci by som nepresiel na polovicny uvazok.

Za rok 2006 som ako student-brigadnik podaval aj zdravotne kedze som prekrocil tych 47tis, teda mal som viac ako bolo maximum.

V suvislosti s prechodom na polovicny uvazok sa chcem spytat:
a) ake dalsie odvodove zavazky mi z tohto statusu vyplyvaju
b) vrati sa mi dan ako doteraz kedze stale som denny posluchac na VS
c) existuje nejaky strop do ktoreho existuje dohoda o brigadnickej praci studenta, kedze mi navrhuju polovicny uvazok
d) mam pravo na stravne listky? ako brigadnik som nemal

DIK za kazdu odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Worko Pozri príspevok
    Ahojte.

    Skoro dva roky pracujem ako studentsky brigadnik v jednej firme kde mam cca 9tis na mesiac. Navrhol som firme ci mi nemozu zvysit mzdu od 1.1.08 o 20%. V principe s tym suhlasia,ale dnes mi navrhli ci by som nepresiel na polovicny uvazok.