Zavrieť

Porady

Nepodane priznanie k dani z MV

Ahojte,
nestretli ste sa niekto s nasledovnym pripadom ? Mam klienta ktorymi doniesol na spracovanie uctovnictvo jednoduche. Cely rok bol presvedceny o tom, ze si bude davat do nakladov cestovne nahrady za pouzivanie sukromneho vozidla nakolko pracuje ako zivnostnik pre jeden europrojekt. ked som pytala kopiu danoveho priznania k autu a kopiu technickeho na vyhotovenie cestovnych prikazov, prisiel na to ze priznanie nepodal a dan nezaplatil. Tieto cestovne nahrady mali tvorit 80% jeho nakladov. Co teraz ? Mam mu navrhnut aby podal spatne danove priznanie s platnostou od 1.1.2007 ? Je mi jasne ze tam bude pokuta za nepodanie, plus samozrejme sankcne uroky z neskoreho uhradenia dane. Hrozi mu este nieco ine ? Alebo radsej nemam provokovat a teraz podavat za rok pozadu ale potom neviem kde si zozenie ake naklady .....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ekopo je offline (nepripojený) ekopo

    JA ekopo
    Ak náklady na cesťáky tvoria 80% nákladov, tak nie je o čom diskutovať. Podať spätne DP, Tie sankcie nebudú také hrozné. Využívanie auta na podnikanie je jedna vec a podanie DP vec druhá. Ešte preveriť možnosť poušálnych výdavkov.

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács