Pozerám , že " odborníci " otvorili hentú tému ..........
Samá agentúra JPP ...
SBS môže to a nemôže toto ...
Keď jeden vie svoje práva , tak sa do určitej situácie proste nemôže dostať .
Keď aj k situácii dôjde , tak ju v pohode zvládne a s úsmevom na tvári .......
Že aká hanba sa mi stala , lebo som pípal/a pri pokladni ....
Že čo sa stalo ???
Keď mám čisté svedomie ??? Šak dám urobiť nákuk a po minúte idem het ...NIČ SA NEDEJE !
Samozrejme , že záleží od vybavenosti príslušnej SBS , od prístupu jednotlivých pracovníkov pri tom tzv. záchyte ...a podobne ....
....a ozaj , každý pindá na pracovníkov SBS , že sú takí alebo onakvejší .
Keby bol dotyčný aj neviem ako slušný , tak v našincovi je zakorenený ten pocit , že ja som zákazník - ja som pán ...
Ale omyl vážení , toto platí len do určitej doby a do určitého momentu .
Uvedomte si , že úcta majiteľa končí v tom momente , keď prichytí zlodeja ....
.......a ozaj , ten pohľad z druhej strany ste si uvedomili ???
Ktorí z nás si nechá na to svoje len tak šáhnuť ???
Na jednej strane farmár pindá , že mu cigáni z poľa zemiaky kradnú , no v hypermarkete v pohode na ploche stlačí do hlavy rohlík .....
Takže ?????????