Zavrieť

Porady

DPH na knihy 10 %

Dobry den,

pytala som sa nasho uctovnika a nevedel mi odpovedat
Prosim Vas o radu - v nasej predajni mame ako doplnkovy sortiment knihy. Tie sme pred vianocami nakupili s 19 % DPH... teraz netusim, ci ich mam predavat v novom roku s 19 % DPH - a dopredat tie,co mam - a uz len nove budu s 10 %, alebo ich predavat s 10 % DPH hned a co potom s DPH??? Som trosku laik, zatial sme ich stiahli z pultu, kym to neporiesime
Dakujeeeem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    jonnie Pozri príspevok
    Dobry den,

    pytala som sa nasho uctovnika a nevedel mi odpovedat
    Prosim Vas o radu - v nasej predajni mame ako doplnkovy sortiment knihy. Tie sme pred vianocami nakupili s 19 % DPH... teraz netusim, ci ich mam predavat v novom roku s 19 % DPH - a dopredat tie,co mam - a uz len nove budu s 10 %, alebo ich predavat s 10 % DPH hned a co potom s DPH??? Som trosku laik, zatial sme ich stiahli z pultu, kym to neporiesime
    Dakujeeeem
    Od 1.1.2008 platí na knihy 10% dph, takže aj na tie pod pultom.

    jonnie je offline (nepripojený) jonnie

    začinajuci učtovnik :), registrovany davno, ale uctujem len teraz (a zabudnute heslo na poradu :) ...viac jonnie