Zavrieť

Porady

Vrátenie dane z podielových fondov

Zdravím, neviem kde som to mal zaradiť, tak dúfam, že dobre, alebo prosím moderátora, aby to presunul kde treba.

Som študent a pracoval som na dohodu, tam som požiadal o vrátenie dane.
Teraz som niečo čítal, že môžem požiadať o vrátenie dane aj z podielových fondov.

Mal som 3 podielové fondy v dvoch som vysoko ziskový a naďalej tam peniaze ostávajú. Ten tretí začal ísť do straty, takže som peniaze presunul.

Kdesi som čítal, že si môžem požiadať o vrátenie dane zo straty zo straty. Niečo je z tohoto roka niečo z minulého.

Kde by som niečo zistiľ, alebo ako na to, resp. čo s tým?

Svojho zamestnávateľa som požiadal o vrátenie dane, mám mu doniesť výpis z fondov a nech to doplní, alebo mám ísť na daňové?

Ďakujem pekne za odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Ak chceš dostať zrazené dane späť musíš podať Dp typu B. Totiž máš príjmy z kapitálového majetku. Ale píšeš, že si v tom vysoko ziskový, tak neviem či ti bude vychádzať vrátenie dane. Totiž nezdaniteľná čiastka na rok 2007 je 95.616,- Sk.

    Composite je offline (nepripojený) Composite

    Composite