Zavrieť

Porady

Registračna pokladňa

Dobrý deň,
mám takýto problém. Od roku 1999 som začala podnikať a na daňovom úrade som si zaregistrovala pokladňu. v roku 2002 som pozastavila živnosť kvôli materskej dovolenke, zrušila som prevádzkareň dala preč pokladňu a zabudla som ju odhlásiť. V roku 2008 som obnovila a rozšírila živnosť, kúpila novú pokladňu, prihlásila ju a na daňovom sa ma teraz pýtajú na starú pokladňu. Môj problém je, že nemôžem k starej pokladni nájsť papiere, ani pokladničnú knihu. Môžete mi niekto poradiť čo mám spraviť? Vopred ďakujem.
Janapb
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    TinkiDinki je offline (nepripojený) TinkiDinki

    TinkiDinki
    Tvoj problém je akýsi zvláštny (asi preto ti nikto neradí)

    Kde "PREČ" skončila tá pokladňa ?
    Keď si živnosť iba "pozastavovala" prečo si všetko zlikvidovala ?

    Skús napísať neakú žiadosť
    kde uvedieš že si pri "pozastavovaní" živnosti opomenula aj na odhlásenie pokladne.

    Osobne zanes žiadosť ukázať prac. DÚ - "či to tak stačí"
    Ak ti poradí ako to opraviť aby to stačilo, tak to oprav.
    Potom žiadosť oficiálne podaj v podateľni DÚ.

    Ale asi to bude s pokutou...

    MirecP je offline (nepripojený) MirecP

    MirecP
    Súhlasím, že treba ísť na DÚ, nerobiť tam veľké plecia a oni Ti určite pomôžu (mám z vlastnej skúsenosti).
    Čo sa týka RP - každá RP musí mať certifikát. AK bola RP prihlásená v meste "A", nemôže ju prihlásiť niekto iný v meste "A" alebo "B" pokiaľ ju Ty neodhlásiš.
    Čo sa týka pokladničnej knihy - radšej by som ju začal hľadať, nakoľko pokladničná kniha k RP by sa mala archivovať niekoľko rokov (myslím že 5) a tak isto ide o mesačné a ročné uzávierky na RP.

    Pokiaľ si mala pokladňu typu EURO Alpha, ktoré predáva spoločnosť Elcom (elcom.sk) môžem Ti poradiť toto: oslov spomínanú firmu a pýtaj od nich certifikát k ERP. S týmto certifikátom choď na DÚ a nebudeš mať problém s odhlásením pokladne. Problém je v tom, že pri odhlasovaní budú chcieť od Teba aj poslednú knihu pokladne, aby tam mohli zapísať zrušenie pokladne.
    Naposledy upravil MirecP : 07.03.08 at 16:35

    Registračna pokladňa

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.