Zavrieť

Porady

Daňové priznanie

Zdravíčko.
Ja ani neviem,ako som sa tu ocitla,ale ide o toto.Mám 21,do augusta 2007 som bola študent na nadstavbe(pomaturitné štúdium)na strednej zdravotníckej škole.Počas júla a augusta som pracovala ako brigádnik.Od 13teho septembra som nastúpila do práce,mala som trojmesačnú skúšobnú dobu.Čiže v r.2007 som pracovala 4mesiace z toho tri boli v skúšobnej dobe.Vôbec sa nevyznám do vecí daňového priznania,aké povinnosti mám a pod.Neviem,kedy podávam daňové priznanie a všetko okolo toho,som úplný laik.Bola by som velmi povďačná tomu,kto by mi základné veci a situácie vedel vysvetliť,lebo si pripadám dosť úboho,keď netúším o čo ide


ĎAKUJÉÉÉÉM
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Dadyka Pozri príspevok
    Zdravíčko.