Zavrieť

Porady

Najomna zmluva / zisk konatela

Zdravim poradaci,
takze zase raz mam dve otazky (kedze sa stale nieco meni atd):

1. Staci momentalne pri zakladani s.r.o., ak sa nezhoduje s trvalim bydliskom jedineho konatela najomna zmluva na urcene priestory (povedzme urcita cast priestorov u znameho?). Na ake meno zmluvu napisat? Na este nezapisanu firmu - lebo samozrejme este sa zapis len chysta, alebo na meno jedineho konatela? Alebo je nejake ine riesenie?

2.Pri zapise na ZivReg ma ako jedineho konatela nahlasia aj do Socialnej a Zdravotnej poistovne? Ako zabezpecit to aby som neodvadzal prispevky, kedze som len konatel a nie zamestnanec, a odvody za mna odvadza zamestnavatel u ktoreho pracujem na TPP?

Co v pripade ze som student a odvody odvadza stat, ale chcem sa stat zaroven konatelom jednoosobovej s.r.o. v ktorej nebudem zamestnany?

Dakujem za vycerpavajuce odpovede !
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    liba2 je offline (nepripojený) liba2

    liba2
    biaaa Pozri príspevok
    Zdravim poradaci,
    takze zase raz mam dve otazky (kedze sa stale nieco meni atd):