Zavrieť

Porady

danove priznanie

Potrebujem poradiť....som študent a zároveň sprostredkovateľ finančných produktov a chcem sa informovať či mám podať daňové priznanie ak príjem z tejto činnosti bol za rok 2007 nižší ako 30.000 Sk. Prosím poraďte ak o tom niečo viete. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Andyke je offline (nepripojený) Andyke

    Andyke
    Pokiaľ Tvoje zdaniteľné príjmy za rok 2007 nepresiahli 47.808 Sk nie je povinnosť podať DP.
    Ak si registrovaný na DÚ a máš pridelené DIČ od nich, tak treba oznámiť písomne správcovi dane, že v zmysle zákona o dani z príjmov Ti nevznikla povinnosť podať DP (nedosiahol si zákonom stanovenú hranicu na podanie DP)

    lidus je offline (nepripojený) lidus

    lidus
    Dobrý deň,
    prosím Vás - študent si zarobil zo 20.000,- Sk, má potvrdenie o príjme - zrazili mu preddavok na daň. Chce si ju vyžiadať od DÚ.
    1. Vypíše si daňové priznanie FO typ A
    oddiel V. - úhrn príjmov riadok 32 = 20.000,-
    základ dane: 20.000,-
    zníženie základu dane na daňovníka je u študenta tiež 95.616,- SK???

    Ďakujem

    Hepi je offline (nepripojený) Hepi

    obyčajná vydatá žena Hepi