Zavrieť

Porady

Dan z prijmov

Dobry den,
som študentkou a brigadujem v jednej firme, kde mi 19%-tnu dan zo mzdy nestrhavaju, cize buduci rok nebudem podavat dan.priznanie (ak tomu spravne rozumiem).
Ale chcem ist zaroven pracovat aj do druhej firmy. Mozem aj tam nezdanovat
hodinovu mzdu?

Alebo mam narok iba u jedneho zamestnavatela na nezdanenu mzdu?

dakujem

prajem pekny den
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Pepa je offline (nepripojený) Pepa

    Pepa
    Misnow Pozri príspevok
    Dobry den,
    som študentkou a brigadujem v jednej firme, kde mi 19%-tnu dan zo mzdy nestrhavaju, cize buduci rok nebudem podavat dan.priznanie (ak tomu spravne rozumiem).
    Ale chcem ist zaroven pracovat aj do druhej firmy. Mozem aj tam nezdanovat
    hodinovu mzdu?

    Alebo mam narok iba u jedneho zamestnavatela na nezdanenu mzdu?

    dakujem

    prajem pekny den
    Nezrážajú ti daň pretože si podpísala vyhlásenie. Vyhlásenie môžeš podpísať iba u jedného zamestnávateľa.

    Misnow je offline (nepripojený) Misnow

    Misnow
    Pepa Pozri príspevok
    Nezrážajú ti daň pretože si podpísala vyhlásenie. Vyhlásenie môžeš podpísať iba u jedného zamestnávateľa.

    A ked u prveho zamestnávatela zrusim dohodu o brigade (prva firma), mozem to vyhlasenie podpisat v tej druhej a nezdanovat?

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety