Zavrieť

Porady

ZoD a daňové priznanie

Zdravím,

viem, že je ešte skoro na daňové priznanie, ale potrebujem si určité veci overiť, aby som sa nespamätal neskoro.

Pracujem ako brigádnik, mám mesačný príjem pod 8.000 Sk + podpísané prehlásenie o nezdaniteľnej čiastky z príjmu (limit spĺňam). Zároveň mám podpísanú autorskú zmluvu, z ktorej mám taktiež pravidelný príjem, ten nepresiahne 5.000 Sk mesačne.

Ale moja otázka smeruje k Zmluve o dielo. Chcem sa informovať, či aj tento príjem treba priznávať. Ide o to, že dodávam firme určité dielo, za ktoré dostanem na účet sumu s DPH. Treba uvádzať aj výšku príjmu z týchto zmlúv?

Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    CrakeN Pozri príspevok
    Zdravím,

    viem, že je ešte skoro na daňové priznanie, ale potrebujem si určité veci overiť, aby som sa nespamätal neskoro.

    Pracujem ako brigádnik, mám mesačný príjem pod 8.000 Sk + podpísané prehlásenie o nezdaniteľnej čiastky z príjmu (limit spĺňam). Zároveň mám podpísanú autorskú zmluvu, z ktorej mám taktiež pravidelný príjem, ten nepresiahne 5.000 Sk mesačne.