Zavrieť

Porady

američan a daňové priznanie

Prosím o radu, mam vyplniť daňové priznanie američanovi,ktorý je zamestnancom americkej spoločnosti vyslaný na Slovensko do firmy, kde pracuje ako manager. Mzdu a všetky náklady znáša americká spoločnosť, ktorá ju priamo vypláca zamestnancovi, ale všetky náklady fakturuje slovenskej spoločnosti, v ktorej zamestnanec pôsobí. Sú tam aj náklady na sťahovanie, bývanie, stravu.Mám nejaký prehľad nákladov z ameriky a neviem, akým spôsobom mu urobiť daňové priznanie.

Nie som si istá, či tam platí daň, lebo v papieroch je vyznačená len hypotetická daň.

Nemal niekto z Vás taký prípad, neviete mi poradiť. Ďakujem vopred
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Ten američan je daňovým rezidentom Slovenska?

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Daskale Pozri príspevok
    Nie,nie je. Držím sa §5 ods. 4 zákona o dani z príjmov.
    Potom prečo chceš robiť daňové pre neho?

    Daskale je offline (nepripojený) Daskale

    Daskale