Zavrieť

Porady

Denny student, fulltime praca

Dobry vecer,

som denny student vysokej skoly, pracujuci v hlavnom pracovnom pomere. Chcel by som vediet, ci mozem poziadat o navratenie dani z prijmu.

Dakujem

Miro
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    miroslav.kosut Pozri príspevok
    Dobry vecer,

    som denny student vysokej skoly, pracujuci v hlavnom pracovnom pomere. Chcel by som vediet, ci mozem poziadat o navratenie dani z prijmu.

    Dakujem

    Miro
    Máš podpísané u zamestnávateľa Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ? Robíš celý rok ?
    Dakujem za bleskovu odpoved

    Odpovedat na otazku c.1 neviem. Je toto vyhlasenie sucastou pracovnej zmluvy ?
    (mzdu mam zdanovanu, t.j dostavam tych cca 75 % hrubej mzdy)

    Pracujem od 2. januara tohto roku.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    miroslav.kosut Pozri príspevok
    Dakujem za bleskovu odpoved

    Odpovedat na otazku c.1 neviem. Je toto vyhlasenie sucastou pracovnej zmluvy ?
    (mzdu mam zdanovanu, t.j dostavam tych cca 75 % hrubej mzdy)

    Pracujem od 2. januara tohto roku.