Ja by som si urobila také maličké milé pezentíky, k tomu knižočku s foto tých kráskych sviečok, čo sú na internete, a začala by som obiehať firmy a ponúkať to ako vianočné prezenty s tým, že na želanie sa tam môže dopasovať ich logo. Ešte lepšie by bolo, keby to už priamo s tým logom bolo vopred vyrobené.
Mám skúsenosti, že ak sa k ponuke pribalí aj nejaká vec - napríklad maličká sviečka, tak to už málokto vyhodí, asi si to vezme domov a ak aj neobjedná, aspoň si zapamätá, že niečo také existuje. Maličké kvetinárstva sú veľa námahy a malý výsledok, treba osloviť veľkosklady ale napríklad aj farnosti. Záleží na čo si trúfaš a koľko do toho chceš investovať. Jedna malá fotoreklama v dobrom časopise môže byť drahá, a vopred nikdy nevieš, či to bude prepadák alebo super úspech.
A nezabudni, vyrobiť je ťažko, ale predať ešte ťažšie. Ak nerada obchádzaš s kufrom podniky, kde ťa v 95 % odmietnu, nájdi si na to človeka - napríklad študenta managementu a zamotivuj ho percentom z predaja. Ani ty ani on nič nestratíte, on získa k teórii prax, a ty zákazníkov a čas na robotu. No ja by som v prvom rade prerobila tú internetovú stránku - pozerať nestačí, musí sa dať objednávať, ale napríklad aj dať si vyrobiť sviečku na želanie, dať ju poslať ako darček, vybrať si balenie, skompletovať súpravy, objednať nápis... Veď už počas tejto debaty si získala zákazníčky. Prajem mnoho nápadov, roboty a predaných sviečok! Napíš nám, ako sa ti darí.