Zavrieť

Porady

Nova clenka - predstavenie

Dovolte aby som sa predstavila. Mam vyse sestdesiat rokov, stale pracujem ako uctovnicka vo verejnej sprave. Uctujem v organizaciach zriadenych obcou, v malej prispevkovej /RK/ a v neziskovej organizacii. Poradu uz poznam asi dva roky, avsak zaregistrovala som sa az ked syn obstaral domáci internet, pretoze v robote nemam cas./ako vsetci dochodci/. Som rada, ze takáto stránka existuje a rada sa na nu obraciam v pripade, ked nieco potrebujem. Ked bude potrebovat nieco niekto z Vas rada pomozem. Uctulienka.
Usporiadat
tinaM tinaM

tinaM je offline (nepripojený) tinaM

Uctulienka, tak vítaj medzi nami. Verím, že aj my sa voľačo naučíme od skúsenej dlhoročnej účtovníčky.
Pekný večer.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
uctulienka uctulienka

uctulienka je offline (nepripojený) uctulienka

Dakujem za privitanie.
0 0
michelle84 michelle84

michelle84 je offline (nepripojený) michelle84

Tešíme sa, že si prišla medzi nás a samozrejme sa tešíme aj na Tvoje rady. My tiež radi pomôžeme, keď to bude v našich silách.
0 0
julinka1 julinka1

julinka1 je offline (nepripojený) julinka1

ahojte,
som tu nová, ale už teraz sa teším na spoluprácu s vami
0 0
Anja111 Anja111

Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

julinka1 Pozri príspevok
ahojte,
som tu nová, ale už teraz sa teším na spoluprácu s vami
Tak vitaj a cíť sa tu dobre...
0 0
uctulienka uctulienka

uctulienka je offline (nepripojený) uctulienka

Julinka,Anja tesim sa na spolupracu
0 0
uctulienka uctulienka

uctulienka je offline (nepripojený) uctulienka

Zobrala som si cas a poprezerala som si rozne porady a zistila som,ze som v spolocnosti velmi mudrych ludi a ochotnych pomoct. Som rada ,ze som s Vami. Uctovnikom a uctovnickam zelam vela sily a zdravia do "nasich dni" ktore nas co nevidiet prikvačia (inventury,uzavierky euro a podobne zalezitosti.
0 0
janulka2107 janulka2107

janulka2107 je offline (nepripojený) janulka2107

som vydata mam tri deti