Zavrieť

Porady

Všetko o aute

Dobrý večer,

velmi ma teší táto porada. Študujem to tu, ale nemôžem sa tu dopátrať, alebo to neviem nájsť ( som tu krátko zaregistrovaná).

Idem na živnosť, pre firmu, ktorú pracujem, bude mi platiť nejaké peniaze za km.( vlastne im to budem faktúrovať, tak mi to povedala tá firma) Je to 8,80 Sk s daňou. Auto( diesel ) je súkromné, ale budem ho využívať na podnikanie .Potrebujem poradiť :

1, to km , čo im budem faktúrovať je vlastne príjem ?
2, auto musím nahlásiť na daňový úrad,
čo budem viesť pri prac. ceste ?, aké náklady ešte si uplatniť ? musím odkladať bločky,
3, budem mať aj iné pracovné cesty, môžem si to dať do nákladov aj takto: kolko km urobím x 8,80 a to bude výdaj.

Vopred ďakujem za odpoveď a idem študovať zákony, lebo 1.1.2009 začínam podnikať, a rada by som si robila jednoduché účtovníctvo sama, keď nepochopím zakony, tak to dám účtovníčke.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    akirex Pozri príspevok
    Dobrý večer,

    velmi ma teší táto porada. Študujem to tu, ale nemôžem sa tu dopátrať, alebo to neviem nájsť ( som tu krátko zaregistrovaná).