Zavrieť

Porady

Dan webdesignera

Dobry den som student a chcel by som si privyrobit webdesignom len neviem ako to je s danami ked ja nemozem byt zivnostnik vzhladom na to ze niesom plnolety ako to riesit asi jedine neako na dohodu please poradte Dik
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    dadmtb je offline (nepripojený) dadmtb

    dadmtb
    A mohol by si mi to please trosku viac vysvetlit ta forma "dohoda" to akoze obidve strany podpiseme neaku zmluvu?a teda nebudem musiet pri dohode ani platit dan? a ani nikde chodit po uradoch abo ako? Dik

    Janurka je offline (nepripojený) Janurka

    Janurka
    dadmtb Pozri príspevok
    A mohol by si mi to please trosku viac vysvetlit ta forma "dohoda" to akoze obidve strany podpiseme neaku zmluvu?a teda nebudem musiet pri dohode ani platit dan? a ani nikde chodit po uradoch abo ako? Dik
    Zamestnávateľ uzatvorí dohodu s Tebou, ako študentom. Rozsah práce podľa zák. práce je stanovený na polovicu určeného týždenného času, dohoda musí byť uzatvorená písomne. Musí byť v nej dohodnutá práca, odmena, rozsah prac. času a doba, na ktorú sa uzatvára. /Viac viď. Zák. práce, § 227 a 228/.