Zavrieť

Porady

Problémové majetkové vyrovnanie

Dobrý večer,
potrebujem pomoc. Pred tromi rokmi sme museli náhle s mladšou sestrou a mamou opustiť náš rodinný dom v sprievode polície, keď nás otec s jeho sestrou fyzicky napadol. Skončilo to zápisom na polícií, no nič viac. My tri sa odvtedy potulujeme z jedného podnájmu do druhého bez výsledku. V októbri roku 2007 sa po niekoľkonásobných výzvach otec konečne dostavil na rozvodové konanie a podpísal rozvod. Na majetkové vyrovnanie odvtedy čakáme, mama skontaktovala aj ombucmana, osobne bola niekoľkokrát aj na súde, ale všade s nami odmietli an túto tému diskutovať. Nevieme, ako ďalej. S otcom sme sa skúšali dohodnúť už aj po dobrom, niekoľkokrátm, no odmieta a stále žije v rodinnom spoločnom vlastníctve, v rodinnom dome a užíva akýkoľvek spoločný majetok. Prosím, poraďte mi, za kým máme ísť, kam sa obrítiť. Sestra tento rok maturuje a už teraz má problém učiť sa, ja študujem na vysokej škole, ale finančne to začína byť nezvládnuteľné. Bývame totiž tri v jednoizbovej prístavbe (prerobená garáž). Otcova sestra je právnička s početnými známosťami, máme preto pocit, že v tom má prsty ona. Mala totiž už dlhšiu dobu záujem na tom, aby sme otca opustili. Veľmi pekne prosím pomôžte, už nevieme ako ďalej. Na koho sa máme obrátiť, existuje nejaká slučka v zákone? Za každú radu ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!