Zdravím všetkých,
žiaľ bohu musím riešiť nie sice bytostne podstatnú ale celkom iste nemilú záležitosť. Predstavte si situáciu: idete na ples v jednom bratislavskom hoteli, keďže je vonku zima, je zamozrejmé, že máte kabát, ktorý odložíte v šatni a od šatniarky dostanete lístok. Zatiaľ všetko OK.... Po plese v šatni predložíte šatniarke lístok s číslom, ona zájde medzi kabáty a prinesie vám kabát - ALE CUDZÍ !!! Toto sa stalo nedávno mne, samozrejme som ihneď reklamoval u šatniarky, že mi dala cudzí kabát a potvrdilo to aj niekoľko ľudí, ktorí boli so mnou od začiatku. Kedže však cca o 03 hod. ráno tam nikto "zodpovednejsi" od recepcnej nebol, nasledoval zápis do "prevádzkovej knihy" a kabát som neprevzal. V zápise som na seba nechal kontakt a žiadal som o nápravu. Prirodzene, že sa neozval nikto, ani ten, čo takto prišiel k excelentnemu kabátu ani nikto z hotela. Nasledoval teda prvý telefonický rozhovor s prevádzkarkou hotela, v ktorom prejavila ochotu vec riešiť. Dnes pro druhom telefonickom rozhovore už prevádzkárka hotela nebola taká ústretová s tým, že šatniarka nič nezanedbala ale na vine som bol ja, lebo som si s niekým iným vymenil kabat po tom, čo mi šatniarka odovzdala môj kabat, čo je prirodzene nezmysel, keďže v tom čase boli pri pulte len moji známi ).
Toľko teda popis situácie. Prirodzene, jednalo sa o excluzívny kabát o niekoľko tried vyššie ako ten, ktorý sa mi šatniarka pokúšala vrátiť.
Stretol sa niekto s takýmto problémom a podarilo sa mu ho vyriešiť? Nákup takého kabáta dnes rozhodne nepatrí k lacným záležitostiam a mimo to, rozhodne takýto prístup človeka nahnevá, keby aj pominul finančnú stránku veci. Preto vopred ďakujem za názory a reálne rady.
Naposledy upravil marianotec : 17.02.09 at 11:03