Zavrieť

Porady

Príspevok z UP - pár otázok

Dobrý deň poraďáci. Po prvýkrát som sa ocitla na UP ale mám známu, ktorá kedysi dávno dostala od UP príspevok od štátu. Keďže som registrovaná na UP cca 3 týždne, tak na radu pani odtiaľ si veci pripravujem dopredu. Som úplný začiatočník, tak možno otázočky na Vás nebudem formulovať presne, účtovníčku by som si našla ešte kým sa to začne. Tak moje otázky na Vás:
1.) ak by som si chcela založiť e-shop dá sa dať do nákladov dotácie aj webhosting, softwér a podobné veci?
2.) viem, že sa do nákladov nedá dať tovar, ale čo napr. krabice, poštovné, papier a pod. kancelárske potreby?
3.) musím do podnikateľského plánu resp. rozpočtu zahrnúť aj nejaké vlastné prostriedky...sú nutné?
4.) ak si ako sídlo dám vlastný byt dá sa dať napr. aj nájomné do rozpočtu?
5.) je nutné mať ako živnostník, ktorý posiela tovar aj s faktúrami pečiatku?

Ďakujem Vám zatiaľ veľmi pekne za odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    r_d_h je offline (nepripojený) r_d_h

    r_d_h
    1. na webhosting ti neviem poradit ci ti dovolia ho uviest do rozpoctu s dotacie mne napriklad zrusili pripojenie na internet ktore ku praci nutne potrebujem za toto sa budes musiet opytat na UP.
    2. zadaj tam odvody, a vybavenie kancelarie (napr.: pocitac, tlaciaren, skrinka, stol na PC atd..)