Dobry den,
pred viac ako mesiacom som si objednaval (elektronickou formou) notebook s prislusenstvom, dodany mal byt do 15 dni. 17.2.2009 som bol informovany, ze uz je na ceste k predavajucemu a zaslali mi fakturu, ktoru som mal uhradit vopred. Hned v ten den som previedol peniaze a na dalsi den bol vyzdvihnut tovar. Avsak predavajuci sa ospravedlnil, ze nebola dodana kompletna objednavka (len cast prislusenstva), samotny notebook mal prist do 10 dni. Tak som teda prebral tu cast zasielky (vtedy som nad tym neuvazoval, ze mozu nastat nejake komplikacie) a podpisal fakturu + dodaci list. Dodnes vsak nemam notebook. Pred 2 tyzdnami na moju otazku odpisali, ze bol notebook vyexpedovany od dodavatela k distributorovi, kde mal dorazit zaciatkom tohto tyzdna, nanjneskor dnes mal byt u predavajuceho, kde som si ho mal vyzdvihnut. Ked som im volal, tak mi nevedeli podat ziadne informacie. Ziadal som, nech mi od distributora zistia presny termin dodania. Odpoved mi prisla mailom, ze zodpovedny predajca je na dovolenke, vraj mi budu vediet podat viac informacii v pondelok.
Mohli by ste mi prosim poradit, ake mam moznosti v pripade, ze sa to ani v pondelok nevyriesi? Skomplikuje to skutocnost, ze som prebral cast zasielky - alebo nie? Mozem odstupit od kupnej zmluvy a ziadat vratenie penazi? Pripadne mozem vratit aj prislusenstvo, ktore som prebral (nepouzite)? Je mozne v danej situacii ziadat aj nejaku nahradu (usli zisk)?
Najradsej budem, ak sa to vyriesi a dostanem mnou objednany tovar, no chcem byt pripraveny. Dakujem